برش ليزر در صنعت

شنبه 11 دی 1395
13:17
نوین مارکتینگ

برش لیزری فرآیند تولید است که می تواند نیاز برای ماشینکاری در بسیاری از مشاغل مهندسی از بین بردن، شما را قادر به ذخیره پول در هزینه های تولید است.

برش لیزری ارائه مزایای خاصی بیش از برش پلاسما و این فرآیند دقیق تر است و با استفاده از انرژی کمتر هنگام برش ورق فولاد و آلومینیوم. علاوه بر این، شدن فیبر دستگاه لیزر ما، مانند دستگاه 6Kw ما، در حال حاضر نزدیک ماشین آلات پلاسما در توانایی خود را از طریق مواد چگال را کاهش دهد.

سطح دقت و لبه کیفیت به دست آمده با دستگاه های برش لیزری بهتر از روش های برش سنتی، به عنوان پرتو لیزر را نمی خواهد در طول فرآیند برش لیزری می پوشند. تکنولوژی برش لیزری نیز ما را قادر به قطع اشکال پیچیده بدون نیاز به قالب و با سرعت مشابه و یا سریع تر از روش برش دیگر.

واقعیت این است که تکنولوژی برش لیزری ارائه می دهد کاهش آلودگی از قطعه کار ارائه مزایای خاصی بیش از روش های برش مکانیکی سنتی.

برش لیزری همچنین اجازه می دهد تا ما را به برش سوراخ با قطر کوچک با جزئیات پیچیده و کیفیت لبه خوب در هر دو ورق، بشقاب، لوله و یا جعبه بخش.


[ بازدید : 16 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به برش لیزر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]